Opis działalności Klubu 13 Muz w Szczecinie.
Kartka pocztowa Baltic Neopolis Orchestra z cyklu Przyjaciele BNO
Scenariusz do spotu promującego koncert
karnawałowy Baltic Neopolis Orchestra
Spot wspomagały ulotki.
Scenariusz do wideoklipu gitarzysty Jakuba Kościuszki grającego utwór Felicidade Toma Jobima z filmu Czarny Orfeusz w reż. Marcela Camus z 1959 r.
Zapowiedź koncertu BIFF mającego mieć miejsce w 13 Muzach w Szczecinie.
Całostronicowe ogłoszenie prasowe promujące wydarzenie artystyczne organizowane przez Klub 13 Muz w Szczecinie.
Billboard promujący cykl imprez odbywających się w okresie wakacyjnym w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.
Nalepa PL na samochód promująca Radio Plus
Krówki dla odwiedzających Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie wyłożone przy kasach, szatni etc.
Zdjęcie promujące cykl imprez mający miejsce 14 lutego, w Walentynki
Nazwa cyklu koncertów Baltic Neopolis Orchestra mających miejsce w studiu Polskiego Radia Szczecin i transmitowana bezpośrednio na antenie
Komiks promujący scenę teatralną i kabaretową Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
Rozbudowanie z ulotki formatu A4 do 16 kolorowej książeczki oraz redakcja periodyku Zamkowe Propozycje Kulturalne z miesięcznym programem imprez
Raport środowiskowy to z reguły mało zajmująca lektura. Żeby ją nieco urozmaicić pojawił się pomysł umieszczenia na każdej jego stronie polnych ziół wraz z opisem ich właściwości leczniczych.
Scenariusze 7 filmów instruktażowych dla sprzedawców w marketach Komfort
Ogłoszenie prasowe oraz banner na namiot będący studiem telewizyjnym na turnieju tenisowym Pekao Szczecin Open.
Ogłoszenie prasowe oraz plakat traktujący o Drzwiach Otwartych Telewizji Polskiej oddział w Szczecinie. W roli kucharza wystąpił dziennikarz sportowy TVP Szczecin.
Seria ogłoszeń prasowych – życzeń z okazji Dnia Matki składanych przez spółkę Unity Line, jedną z największych firm armatorskich działających na rynku bałtyckich przewozów promowych.
Koncepcja dla firmy windykacyjnej Eureka Finanse. Sympatyczne, ale niestety nie doszło do
realizacji :/ Chyba jednak za bardzo chcieliśmy pokazać skuteczność w działaniu firmy ;)
Grafika: Tomasz Tarnowski, www.tarna.pl